sunnuntai 21. lokakuuta 2012

Dolphin encounter


Olin uimassa delfiinien kanssa!!!!

Se oli siisteintä ja pelottavinta mitä oon koskaan tehny. Kun ihmisen kokoset kalat ilmestyy tyhjästä näkökenttään ja tulee lähestulkoon iholle, vähemmästäkin on paskajäykkänä! Niille piti laulaa, että parvi tulis lähelle. Mun lauluääni on kovaa kamaa merenalaisissa piireissä. Mut vitsit miten onnellinen olin kun pääsin pärskyttelemään avomerelle niiden kanssa!

Eilen siis hyppäsin Christchurchissa bussiin ja hyppäsin Kaikouran kohdalla pois. Hengailen täällä söötissä pienessä kalastaja-/turistikylässä nyt pari päivää. Hostellin huoneesta näkyy lumihuippuiset vuoret ja aamulla herään linnunlauluun, edes englantia osaamattomat saksalaisturistit ei häiritse.

Mikään ei häiritse, koska oon päivän viettänyt delfiinien luona!

2 kommenttia: